תקשורת סים ואינטרנט בעקבה

בעקבה, ישנן מספר חברות סלולריות שמציעות שירותי סים ואינטרנט למבקרים ותיירים. החברות המובילות בירדן הן "Zain" ,"Orange" ו-"Umniah". ניתן לרכוש כרטיסי סים מכלל החברות במרכזי העיר ובסניפים ברחבי המדינה.

חברת Zain מציעה כיסוי נרחב ברחבי ירדן ושירותים מגוונים למשתמשים. ניתן לרכוש סים מוכנה עם חבילות שיחה, הודעות טקסט, וחבילות אינטרנט. ישנן גם אפשרויות לרכוש חבילות שימוש יומיומיות או שבועיות, המתאימות למבקרים בטווח קצר. ניתן לרכוש כרטיס סים ולהטעין אותו באחד ממכולולי החברה או באמצעות אפליקציה ייעודית של Zain.

חברת Orange היא ספקית סימים נוספת בירדן. היא מציעה כיסוי טוב ברחבי המדינה ומגוון חבילות תקשורת. ניתן לרכוש סים ולהטעין אותו במכולולים ונקודות המכירה של Orange בירדן.

וחברה נוספת מומלצת היא Umniah, החברה מספקת כיסוי נרחב ברחבי ירדן. את הסיםפ ניתן לרכוש של Umniah באופן קל ונוח בנקודות המכירה שלהם ברחבי המדינה. בנוסף, ניתן לרכוש סימים ולהטעין אותם דרך אפליקציה ייעודית של Umniah.

איפה קונים סים בעקבה?

בעקבה, ישנן מספר מקומות בהם ניתן לרכוש סים לשירותי התקשורת. הנה כמה אפשרויות:

  1. חנויות הסלולר המותאמות למכירת סים וציוד נלווה: בעקבה תמצא מספר חנויות סלולריות ונציגי חברות הסלולר המובילות כמו Zain, Orange ו-Umniah. ניתן לרכוש סים ולקבל מידע נוסף על החבילות והמבצעים הזמינים.

  2. סניפי החברות במרכזי העיר: במרכז העיר תמצא סניפים של החברות הסלולריות המובילות, כגון Zain, Orange ו-Umniah. ניתן לרכוש סימים ולקבל שירות ותמיכה מול הסוכנים במקום.

  3. נקודות מכירה ברחבי העיר: ניתן למצוא נקודות מכירה מקומיות בעקבה שמוכרות סימים ואביזרים לסלולר. יש לחפש בקניונים, ברחובות המרכזיים ובמרכזי הקניות בעיר.

  4. חנויות אלקטרוניקה וטכנולוגיה: במקומות שמתמחים במכירת מוצרי טכנולוגיה ואלקטרוניקה, כמו חנויות מחשבים וסלולר, ניתן למצוא גם סימים לרכישה.

חדש! ESIM סים וירטואלי ע"י אפליקציית AIRALO

בחיפוש באפליקציית AIRALO מצאנו את החבילות הבאות:
סים של חברת "JORNET"

  1. חבילת 1GB – בתוקף ל-7 ימים בעלות של: 6.50$ – לרכישה
  2. חבילת 3GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 18$ – לרכישה

תוסיפו את הקופון GERMAN8213 ותקבלו 3$ הנחה!
לרישום והתקנה לחצו כאן – https://ref.airalo.com/ckq1

וויפי חינם בעקבה

בעקבה, קיימות מספר מקומות שמציעים גישה לאינטרנט חינם דרך רשתות Wi-Fi. הנה כמה מהאפשרויות:

  1. מלונות ומסעדות: רוב המלונות והמסעדות בעקבה מציעים גישה חינם לוויפי באזור המתחם שלהם. ניתן לשאול במקום או לבדוק את האפשרויות באתר הרשמי של המקום.

  2. קפה ובתי קפה: בעקבה תמצא מספר בתי קפה ומסעדות עם Wi-Fi חינם ללקוחות. אפשר לשבת במקום, להזמין משהו ולהתחבר לרשת Wi-Fi שלהם.

  3. רחובות ציבוריים: במסגרת מיזמי העיר החכמה בעקבה, קיימים רחובות וכיכרות בהם ניתן לגשת לאינטרנט חינם דרך Wi-Fi ציבורי. ניתן לבדוק במרכזי המידע המקומיים או באתר הרשמי של העיר על נקודות גישה אלו.

  4. מרכזי קניות: מספר מרכזי הקניות בעקבה מציעים גישה חינם לוויפי בתחום המקום. כאשר אתה במרכז קניות, ניתן לבדוק אם קיימת רשת Wi-Fi ציבורית ללקוחות.

  5. מרכזי תרבות וספריות: בעקבה, ייתכן וישנן ספריות ומרכזי תרבות שמספקים גישה חינם לוויפי למבקרים. ניתן לבדוק את אתרי האינטרנט של הספריות המקומיות והמרכזים התרבותיים בעקבה כדי לברר אם הם מציעים שירות וויפי למבקרים.

  6. חשוב לזכור שגישה לוויפי חינם עשויה להיות תלויה במגבלות כמותיות או זמניות. גם בעת התחברות לוויפי חינם, כדאי להיזהר ולהשתמש בחיבור מאובטח לאתרים רגישים כמו בנקאות או חשבונאות מקוונת.

    לפני ביקור בעקבה, מומלץ לבדוק באיזו מידה זמינות ומיקום הוויפי החינמי במקומות המבוקשים ולהתעדכן בתנאים הנוספים הקשורים לשימוש בוויפי חינמי בעיר זו.