חיי לילה בעקבה

עקבה היא לא העיר הכי אטרקטיבית בעולם כשמדובר על חיי לילה; לא תמצאו בה הרבה מועדוני לילה שוקקים עד השעות הקטנות, אבל כדאי לדעת שעולם חיי הלילה של עקבה – עיר הנופש הירדנית הולך וצובר תאוצה, ויותר ויותר ברים ולאונג'ים חדשים נפתחים בעיר, חלקם מארחים תקליטנים ומוזיקה חיה.

 

אנשים רבים מניחים שבעיר מוסלמית כמו עקבה לא ימכרו אלכוהול, אך זה בהחלט לא נכון. מסעדות, בתי מלון וברים בהחלט מורשים למכור אלכוהול הכולל בירות, קוקטיילים ויינות, כאשר המגבלה היחידה היא שאסור להיראות עם המשקאות מחוץ למקומות האלו (כלומר, אין ללכת עם בירה ברחוב).

 

האזור השוקק ביותר בלילה הוא אזור Gateway, בית למספר גדול של מסעדות וברים, כאשר גם במלונות הגדולים תמצאו לאונג'ים מתוחכמים ואלגנטים. אם אתם מחפשים לאן לצאת בלילה שלכם בעקבה, איגדנו לכם רשימה של 10 המקומות המובילים בעיר:

 

1. הפאב Rover's Return

הפאב Rover's Return הוא אחד הברים המובילים של עקבה. בבר הזה תמצאו רחבת ריקודים וכן משקאות אלכוהולים מצוינים (בעיקר בירות). המקום משקיף אל הים האדום ומעוצב בסגנון של פאב אנגלי קלאסי, מצופה ומרוהט בעץ ומשרה אווירה נעימה וביתית בסגנון קהילתי-אנגלי. הוא מציע גם תפריט אוכל הכולל סלטים, סנדוויצ'ים, מאכלי ים, בשרים וקינוחים. יש לו שני סניפים נוספים בירדן – בעמאן ובים המלח.

2. הבר The Bop Bar

בר אלגנטי ומקסים שנמצא במלון מובנפיק אך כמובן פתוח לקהל הרחב. הבופ בר נחשב לאחת הנקודות המפורסמות והאהובות ביותר של חיי הלילה בעקבה. במקום יש רחבת ריקודים ודיג'יי שמנגן מוזיקה מדי לילה. מדובר על מקום אלגנטי ויוקרתי, עם קוקטיילים צבעוניים וכמובן מגוון של בירות ויינות. אם אתם מחפשים אווירה פחות מסיבתית, תוכלו לשבת במרפסת עם נרגילה במגוון טעמים. 

3. בר Buffalo Wings And Rings

אם אתם מחפשים בר קלאסי בסגנון אמריקאי, תמצאו את מבוקשכם בבאפלו ווינגס & רינגס. המקום הזה מספק שילוב נהדר בין בירות מצוינות לבין אוכל אמריקאי ושומני כמו כנפי עוף מצופות. המקום מארח מדי פעם אירועי שתייה ומשחקים, ואם אתם חובבי כדורגל, תוכלו למצוא הקרנות של משחקים חשובים.

4. הבר Suzana Restaurant and Bar

אחד המקומות הטובים בעיר לשתות בהם משהו בסוף היום הוא מסעדת סוזנה. המסעדה והבר האלו מספקים נוף נפלא לים ותוכלו ללגום קוקטייל טוב או כוס יין אדום מול השקיעה ולצפות בנופים המרהיבים של עקבה. לצד המשקאות, תוכלו ליהנות מאוכל נהדר, מוזיקה טובה ואווירה רגועה, קלילה ומהנה שתשתלב נפלא עם החופשה שלכם. בתפריט האוכל תמצאו שילוב של אוכל איטלקי עם השפעות מזרח-תיכוניות, דגים וחומוס.

5. מועדון החוף Berenice Beach Club

 

המקום הכי טוב לחגוג בו בעקבה במהלך היום ולצד חוף הים הוא ללא ספק מועדון החוף "ברניס". זה המקום הכי שיקי, אהוב ומתוחכם בעקבה ליהנות בו ממשקה טוב תחת השמש. זהו למעשה חוף פרטי (כניסה בתשלום) ובו מגרשי כדורעף, ספורט ימי, בריכות שחייה וברים. לצד הבריכה תוכלו ליהנות ממרגריטות, בירות קרות ויינות. המקום פתוח עד שקיעה, ובדרך כלל תוכלו למצוא שאטלים ישירות מהמלון שלכם. אם אתם מחפשים מקום לשתות בו במהלך היום – ברניס זה בהחלט המקום לעשות את זה.

6. הבר Trio

בר טריו הוא אחד המקומות הטרנדיים בעקבה. זהו בר קטן, משונה ומעט "היפסטרי", והוא מקום נהדר ללגום קוקטייל טוב ולהנות משיחה עם חברים באווירה נינוחה וצעירה. במקום מוזיקת EDM ולעיתים אפשר למצוא גם דיג'יי שמתארח בבר ואף מוזיקה חיה. בבר תמצאו משקאות בלעדיים אותם מכין צוות ברמנים מנוסה. זהו כנראה הבר הקרוב ביותר למה שאנחנו מכירים מהארץ מבחינת איכות ואווירה.

7. הבר Kegs Aqaba

הבר Kegs חוגג את תרבות בירות ה"אייל". זהו בר נינוח ומסעדה טובה, והוא מקום נהדר לבלות בו ערב במהלך החופשה שלכם. לעתים מגיעים להתארח במקום תקליטנים ושווה להתעדכן במסיבות שנערכות בבר. לצד הבירות מוגשים גם קוקטיילים, כאשר במטבח תמצאו בעיקר נשנושי ברים אמריקאיים, כמו עוף מצופה, פסטות, סלטים, מגשי גבינות, נאצ'וס והמבורגרים. למקום יש חלל פנימי וחיצוני והוא תמיד שוקק מאוד ומלא באנשים ובאווירה טובה. 




9. בר Neptune Restaurant, Grill & Beer

הבר "נפטון" הוא עוד מקום פופולרי ואהוב ליהנות בו מבירה טובה יחד עם מנות אמריקאיות ובינלאומיות. אם אתם מחפשים מקום טוב להעביר בו את הערב, ליהנות מהאוויר שלצד הים ומהאווירה הטובה, זה מקום מעולה להגיע אליו. המקום מצויד בבר מלא של יינות ובירות, ווי-פי חינמי, שולחנות נמוכים ומרופדים בכריות צבעוניות לצד החוף ותחת הכוכבים, ובעיקר אווירה מצוינת וצעירה שנמשכת עד השעות הקטנות.

10. הלאונג' Martinis Lounge